21 Ekim 2010 Perşembe

YÜREGİMDE KAN AGLAR BİR TEBESÜM İÇİN ..

Parlayan gözleri billur durusu


Bu gece benimle kal der gibiydi



Etrafı dört duvar karşıda dağlar

Yazgısı karaymış kader kin bağlar

Yüzünde tebessüm içi kan ağlar

Gözümde yaşları sil der gibiydi



Güneşe aldanıp nura vurulmuş

Evvel fırtınaymış sonra durulmuş

Tuttuğu dalları çabuk kırılmış

Şevkimi kırıyor dil der gibiydi



Yanında evladı bir de Allah’ı

Yılardır içinde boğulur ahı

Güneşle sarılsın her bir cenahı

Beni bu mahşerde bul der gibiydi



Dilinden düşmüyor sevda türküsü

Ruhunu kaplamış hasret ürküsü

Yazıldı çizildi yaşam öyküsü

İşte bu hayatım bil der gibiydi



Yüreğin, gönlümü saldığım kapı

Kalemin, öğütler aldığım kapı

Coşari, dost bilip çaldığım kapı

Beni de dünyana al der gibiydiKÜSTÜM ÇİÇEĞİ



Nerden düştün gönlüme aşığım sözlerine

Sevginin tek sözcüsü aşk yurdunun sefiri

Asumanı sermişler okyanus gözlerine

Düşüme düştün birden gecemin misafiri



Dalgalar saldırıda kumdan kaleme karşı

Savunmasız yüreğim titrerken serçe gibi

Yoruldum yangınlardan çatlıyor sabır taşı

Olmuyor, biliyorum, ayrılığın galibi



Hüzne alıştı kalbim mutluluk nasıl bir şey

Nasıl bir şey bu aşkın büyüsüne yaslanmak

Korkular yüreğinde çoğalırken peyderpey

Nasıl bir şey hasretin gözyaşında ıslanmak



Aklımda çılgın dilek terletir bedenimi

Karanlık geleceğe yönelirken akışlar

Ayrılık rüzgarları buz keserken tenimi

İntihar etmek için suya düştü bakışlar



Yürekten can damladı aşk denen kutsal suya

Arzudan şaha kalkmış dudaklar titremekte

Sevmeye cezalıyken sevildi doyasıya

Titreyen dudaklar ki dudağı istemekte



Gözlerimin ufkunda durur küstüm çiçeği

Kirpiklerim birleşse korkusundan kapanır

Hasretin ateşinden kurur küstüm çiçeği

Parmağın dokunuşu aşkın bitişi sanır



Hiç yorum yok: