21 Ekim 2010 Perşembe

UMUTSUZ GECELERİN SABAHI YOK YÜREGİM ..

Sevişmelerimiz bir ayindi benim için


varsa bir sevda tanrısı ona sunulmuş en güzel adaktı.

Hayatımı verdim sana

can deseydin onuda alırdın benden

gözümü bile kırpmazdım.

Zaten aşk bu değilmidir?

Sevgiliye dokunduğun anda

"ölsem umrumda bile olmaz" demek değilmidir aşk?

Bunu demiyorsan eğer neden yaşayasın aşkı?

Bütün bunlar yetmedi sana biliyorum

yetseydi eğer şimdi bunları yazıyor olmazdım zaten.

Serzeniş sanma bunları

ben hatayı kendimde arıyorum.

Belkide küçücük bir şey yeterli olacaktı herşey için.

Gönüllüydüm yoldan çıkmaya

çıktımda senin için değil kendim için yaptım bunları

sonunda acı olsada...

Şimdi bir tek mavi kaldı bende.

Birtek onu vermedim sana... AŞK NEDİR



Öncesi iki gönül birbirinden hoşlanır

Dinlediği şarkılar gönüllerde meşk olur

Gönül sevda suyunda haşlandıkça haşlanır

Aşk hasret ateşinde eridikçe aşk olur



Hasret korunda sevda sarınca tüm bedeni

Koyu bir karanlığa döner bu resmin fonu

Çaresizlikler midir ayrılığın nedeni

Gözyaşı olmamalı bütün aşkların sonu



Aşkla yaktığın kalbin akıttığın gözyaşın

Hesabı vicdanında azap olup kalacak

O koca yüreğine kor olup düşen taşın

Sanma alevi söner kezzap olup kalacak



Umutsuz gecelerin sabahı yok yüreğim

Ağlayan her yüreğin arkasında nefret var

Bir kadın gözyaşının günahı çok yüreğim

Dindirdiğin yaşların arkasın da cennet var



Söyle nasıl yapayım ben aşkın tarifini

Aşk düştüğü yüreğin her sözüne kanmaktır

Bulamadım bunca yıl bu aşkın arifini

Aşk hasret ateşinde diri diri yanmaktırYokluğun,

Sol göğsümdeki o hazin boşluğum

Yokluğun,

Varsıl düşünüşlerimle sana tokluğum

Yokluğun,

Sancılı gecelerde yangınlara durduğum

Yokluğun,

Her çaresizliğimde varlığına sokulduğum

Yokluğun,

Her adımda seni sorduğum, yorulduğum



Yokluğun ki,

Yosun bakışlarına dolanarak,

Denizlerinde alabora olduğum

Yokluğun,

Hiç yorum yok: