16 Mart 2010 Salı

YALNIZCA SEN VARSIN . ?

Seni Seviyorum...




Sadece Kim Olduğun İçin Değil !



Sen Olduğun için Ve



Seninle Beraberken Benliğimi Anladığım İçin



Seni Seviyorum...



Sedece Kendine



Yaptıkların İçin Değil !



Ayrım Gözetmeden Yaptıkların İçin



Seni Seviyorum...



Küçük Sevinçlerimi



Mutlu Anlarımı Olduğu Kadar



Hüzünlerimi,Üzüntülerimi,



Sevecen Bir Duyarlılıkla



Benimle Paylaştığın İçin



Seni Seviyorum...



İçimdeki Çocuğu



Saklı Kalmış



Beni Gün Işığına Çıkarttığın İçin



Seni Seviyorum...



Elini Kalbimin Üzerinde



Hissettiğim Zaman



Üzüntülerimi Alıp Onların Yerine



Şimdiye Kadar Hiç Kmsenin Başaramadığı O Güzellikleri,



O Sıcaklığı,O İçtenlik Işığını



Bana Duyurmaya Başardığın İçin



SENİ SEVİYORUM...



GÜNEŞİN GÜZEL YÜZÜ YÜREĞİNE DOĞSUN KABUSLAR SENDEN UZAKTA MELEKLER BAŞ

UCUNDA

OLSUN GÜNEŞ ÖYLE BİR GÜNDE DOĞSUNKİ BÜTÜN DUALARIN KABUL OLSUN

Hiç yorum yok: