16 Mart 2010 Salı

TÜM AŞIKLARDAN SOR BUSLATIMI. ?

Çığ gibi düşersin asi kalbime,


Seni sevmyei severim sonra.

Ve kendini aynada Yeni görmüş,

Hatun güzellğinde Seni seyretmeyi severim.



Ve ben isyankar bir militan,

Gece yıldızlar ile gülüşüyorum.

Bilinmez türkülerde git ara sevdamı,

Tüm aşıklardan sor muslatımı.



Geceliğin Sendeki Şafak sırdaşımdır,

Maviye çalan deniz,Hüsranlı türkülerdir bize kalan.

Şimdi mevsimsiz karlarız bilinmez dağlarda,

Şimdi bilinmez isimleriz akıllarda.



Bak Bu son Şiir'imi sana veriyorum,

Adı yalnızlık değil ama biraz hüzün kokuyor.

Deniz mavisi tadında aşklara mekan oldu,

Kahrolası yüreye şafak oldu Bu şiir.



Sana armağan ediyorum,

Eski kalemimle yazdığım Bu şiiri.

Şiir'in adı sen şiir'in rengi sen.

Bak bugünde sana efkarlandım.



Son şiir'den önce sana verdiğim kalbimi hatırla,

Bak Son şiir'îmi sana ısmarlıyorum.

Tütün kokan nasırlı ellerim sana şiirler yazıyor.

Bu yolda şehitmiyim Seni Cennet saydım diye.

Bak Son nefesimi SENİ SEVİYORUM diye tüketiyorum..!

Yanan Yüreyimi verdim Bu sevdaya...

Hiç yorum yok: