29 Nisan 2010 Perşembe

AŞKTI ADIN SEVGİYDİ ?

Seni mavi ufuklara yazmıştım


Her gün batımının kızıllığında .

Aşktı adın ,sevgiydi .

Umuttun yarınlara dizilmiş sıra sıra.

Tutkuydun peşin sıra sürüklendiğim.

Koskoca bir dünyaya inat

Küçücük bir yüreğe sığdırmıştım seni.

Sevmiştim seni koşulsuz ve beklentisiz

Yaşama dair her şeyi hiçe sayarcasına.





Fark edemedim sevgilim

Sana kattığım her değerin ,

Benden çok şeyler alıp götürdüğünü.

Fark edemedim sevgilim.

İşte ben de tükendim en sonunda

Sevda denen bu amansız yolculukta .

Umutlarımı en kara gecelere gömüyorum şimdi.

Yıldızlar kayıyor avuçlarımdan bir bir .

Ellerim üşüyor Akdeniz Ağustosunda.

Maviler soluyor gözlerimde.

Eylüle hazırlanıyor içimde mevsimler .

Yağmur kokusu sarıyor yanaklarımı.

Şebnemler düşecek belki de gözbebeklerime

Sen bakışlarımdan uçup gittikçe.

Kır zincirleri seni bana bağlıyan.

Al git ne varsa unutulmamış .

Ne varsa bu aşktan arda kalan

Göm gitsin kara topraklara....



Giy beyaz kefenini haydi

Doğum günün kutlu olsun sevgilim.

Sen de karış gidenler kervanına,

Umarım kayıpsız teslim olursun menziline

Çıktığın bu son yolculukta.

Beni düşünme sakın hani olur ya

Ben zaten yalnızım her zaman bir başıma.

Çok sıkılırsam çiçeklere anlatırım seni,

Kuşlara balıklara anlatırım,

Ağaçlarla konuşurum hani.

Üşürsem kırmızıyı düşlerim içim ısınır

Ellerini tutamasam da.

Ben yüzyıllara yazmıştım bu aşkı

Yüreğime yazmıştım sevgilim.

Sırtımda çile yüreğimde sevgiydi yüküm

Sen beni kalbinde taşıyamasan da...

Hiç yorum yok: