23 Aralık 2010 Perşembe

İÇİMDEKİ SEN....

İÇİMDEKİ SEN




İçimdeki seni anlatmak istiyorum biliyorum buna ne kelimeler yeter

nede düşünceler ve sana olan aşkımı anlattığımda arştaki melekler ve

yaratılmış her mahlukat kıskanır gücenir.Bu sevgimin karşısında gök

ağlar ay küser yıldızlar söner güneş solar yer titrer sana olan

aşkımın tarifini yapmak için kalbimden ruhumdan akan hislerimi

duyduğunda.

Sen benim doğumumda alnıma yazılmış nasibim en değer verdiğim

sevdiğimsin,hayat seninle anlam kazandı seninle umutlarım çoğaldı

hayatın en çetin savaşlarını sana olan aşkımla kazandım.O göğü

kıskandıran gözlerine her baktığımda gördüğüm aşkınla nefes aldım en

üşüdüğüm anda elini tuttuğumda tenindeki aşkınla yandı.Havasız kalan

odamı nefesinle bahada açan mis kokulu çiçek bahçelerine çevirdin sen

bende öyle büyüksün ki aşkım adını zikir ettim dilime seni düşünmeyi

seni özlemeyi seni sevmeyi sevdim bu hayatı her ne kadar zorlukları

olsa da senin için ölmeyi değil yaşamayı sevdim senin için ayağını

bastığın toprağı elini sürdüğün gülü sevdim musluktan akan suyu sevdim

senin tenine dokundu diye.ALLAH ın bana verdiği ilahi aşkla sevdim

Kuran-ı sevdim namazı duayı orucu sevdim seni dilediğimde bana

verecekler diye ben seni içimde sevdim hasretini içime çektim ufacık

umudumla bir gün bitecek diye beklediğim cefamla sevdim acıyı çileyi

ağlamayı tüm kötü alışkanlıklarımı sevdim sırf sebebi sensin diye

rüyalarımı sevdim hayallerimi düşlerimi sevdim sadece sen varsın diye

içlerinde ben yalnızlığı sessizliği dinlediğim şarkıları sevdim bana

seni yaşattıkları için içimde yaşadığım şehri sevdim sen buradasın

diye ben seni sevdim sana yandım bir bebeğin anlamsız ağlayışını

sevdim oda benim anlaşılamadığım gibi ağladığı için ben bitek seni

sevdim ruhum bedenim kalbim bitek sana ait…Sevmediğin hiçbir

şey yok mu diye soruyorsun söyleyim…SENSİZLİĞİ

SEVMİYORUM…

Hiç yorum yok: