24 Kasım 2010 Çarşamba

Korkmuyorum senden artık benliğim


Korkmuyorum gece karanlığının sesiliğinden

korkmuyarım artık yarını olmayan umutlaradan

Korkmuyorum gözyaşı pınaralarından süzülen yaşlardan

Korkmuyorum artık karşılığı olmayan aşklardan

korkmuyorum idam sehbasına gitmekten

Korkmuyorum duygularımla yanlız yaşamaktan

korkmuyorum senin bana yaptıklarından

korkmuyorum bana olan sadaksizliğinden

Korkmuyorum artık senin derdine çare olamamaktan

Korkmuyorum sana ait olmayan dünyada kaybolmandan

Korkmuyorum artık umutlarıma umut olmamandan

Korkmuyorum Yanlızlığımda yanlız kalmaktan

korkmuyorum sana olan duygularımı sorgulamaktan

Korkmuyorum artık senin kalbimde ölümünü sağlamaktan

Korkmuyor bana ait olmayanın bende kalmasından

korkmuyorum sana yaptığım iyiliklerin suratıma vurulmasından

korkmuyorum artık senin bir avuç sevgiye muhtaç kalmandan

Korkmuyorum yapmış olduğun hakaretlerin vicdanında bırkatığı mahkumiyetten

korkmuyorum saygısızlığının karşılığını başkalarından bulmandan

korkmuyorum çıkmaz sokagın sonunda olmamaktan

Hiç yorum yok: